_________________________________________________________________________________________________________________________

__________________________________________________________________________________________________________________________

18 Eylül 2012 Salı

Film ≈ Charlie Brown Mutluluk Sıcak Bir Battaniyedir

  Bugünkü film izleme çılgınlığıma "Charlie Brown Mutluluk Sıcak Bir Battaniyedir" ile son noktayı koyuyorum :)





Amma çok şey izledim :)
Neyse efendim, bu defa blogdan da izleyebilesiniz diye video / film / çizgi film hemen üstte yer alıyor :)

Snoppy oldum olası sevdiğim çizgi filmler arasında yer almıştır, bu da çok güzel olmuş..
Ben beğendim, siz de izleyin istedim :)


Türü : Animasyon, Komedi, Aile
Süre : 46 dakika
Yönetmen: Andrew Beall, Frank Molieri
Senaryo: Charles M. Schulz
Oyuncular: Trenton Rogers,
Shane Baumel, Blesst Bowden
Film Hakkında :
Özellikle çocuklarınızın beğeniyle izleyeceği Charlie Brown Mutluluk Sıcak Bir Battaniyedir “Happiness Is a Warm Blanket” komedi animasyon türündeki sinema filminde Charlie Brown ‘un komik hikayesi ele alınmaktadır. Battaniyesine karşı adeta bir aşk besleyen Linus’ın bu tavrı, başta ablası Lucy olmak üzere herkesi çileden çıkarmaktadır.Kardeşine çok baskı yapan abla Lucy, kardeşini bu takıntıdan kurtarmaya kesin kararlıdır ve şansı yaver gitmektedir.Çünkü Lucy ve Linus’ın ninesi bir hafta sonra onları ziyaret etmeye gelecektir ve ninesi Linus’ı kesinlikle bir battaniye ile görmek istemez.Linus battaniyesinden ayrılmaya henüz kendini hazır hissetmezken bakalım nasıl bir sınavdan geçecektir.Keyifle izleyeceğiniz animasyon komedi filmi olan Charlie Brown Mutluluk Sıcak Bir Battaniyedir “Happiness Is a Warm Blanket” filmini izlerken siz değerli izleyicilerimize keyifli seyirler dileriz…

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bunlara da bir bakın :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...