_________________________________________________________________________________________________________________________

__________________________________________________________________________________________________________________________

28 Mart 2012 Çarşamba

Kalyon Tırnak Besleyici - Güçlendirici Oje

Kesinlikle Bittikçe Yenisini Alacağım Bir Ürün..
3.5 TL-cik  :)

Blog sitelerinde sık sık gezenler bilirler; herkesin büyük övgüyle bahsettiği bir ürün bu.
Tırnak uzatmayı, oje kullanmayı seven biriyim. Maalesef ki tırnaklarımla başım büyük dertteydi bu şahane şeyle tanışmadan önce :)   Çok güçsüz, sürekli kırılan, kat kat soyulan tırnaklara sahip bir insandım. Bu nedenle belirli aralıklarla tırnaklarımı kısaltmam kendine gelene kadar kesinlikle oje kullanmamam gerekiyordu :(   Bu durum çok sıkıcı gelmeye başladı ve birçok yol denememe rağmen hiçbiri çözüm olmadı; taaki bu şekercikle tanıştığım güne kadar :)
Ürünün kullanım bilgileri zaten fotoğrafta yer alıyor. Ben ilk 3 gün boyunca her akşam yeniledim (akşamları asetonla silip yenisini sürdüm) daha 2. gün etkisini hissetmeye başladım. Daha sonra 1 gün arayla yenilemeye devam ettim ve şimdi sağlıklı uzun tırnaklarımla mutluyum :)

Her yolu denedim ama tırnaklarım hala çok güçsüz diyen biriyle karşılaşırsanız kesinlikle Kalyon Tırnak Besleyici ile tanışmamıştır; tavsiye edin :)

4 yorum:

  1. rimmel in 5 in 1 tırnak güçlendiricisi de cok guzel tavsıye ederım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu bittikten sonra deneyebilirim, Teşekkürler :)

      Sil
  2. Kalyonu asetonla silmek gerekirmi yoksa surekli tirnaktami kalicak

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yenileneceği zaman asetonla silmek gerekiyor. Zaten üzerine herhangi bir oje uygulanacaksa ojeyi çıkarırken ikisi birlikte silinmiş oluyor.

      Sil

Bunlara da bir bakın :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...