_________________________________________________________________________________________________________________________

__________________________________________________________________________________________________________________________

17 Şubat 2016 Çarşamba

Flormar Puffy Eye Shadow || 03 It's My Headband!


Herkese Merhaba :)
Bugün sizlere, Flormar'ın Mayıs ayı gibi çıkarmış olduğu Bohemian Dream koleksiyonundan en çok ilgilimi çeken üründen bahsetmek istiyorum. Koleksiyonda likit ruj, eyeliner, far, allık ve maskara olmak üzere 5 ürün grubu yer alıyor. Elbette en çok ilgimi çeken ise farklı yapılarıyla farlar oldu.



Bohemian Dream koleksiyonundaki farlar içinde bulunan silikon sebebiyle oldukça değişik bir yapıda. Krem ve köpük far arasında, oldukça yumuşak. Kesinlikle adının hakkını veren "pofuduk" bir far :) 
Ancak bu yumuşaklığa rağmen diğer krem / köpük farkların aksine fırça ile uygulandığında daha yoğun renk veriyor. Parmakla uygulamaya kalktığınız zaman far parça parça kalabiliyor ve üzerinden bir kat daha geçtiğinizde silinmeler / bozulmalar oluyor. Fırçayla kontrollü bir şekilde uygulamak ve istenilen yoğunluğa ulaşmak mümkün. 
Yapısından dolayı çizgilere dolma / crease bölgesinde birikme yapacağını düşünmüştüm ancak öyle bir sorunla karşılaşmadım. Hemen sabitlenmediği için hafifçe dağıtarak ince bir tabaka halinde uyguladığımda kalıcılığının 4-5 saat olduğunu söyleyebilirim. Altına bir baz kullanıldığında bu sürenin daha da uzatılması mümkün.


Benim tercihim görür görmez vurulduğum 03 It's My Headband! oldu :)
Sanırım bugüne kadar gördüğüm en güzel bakır tonu. İçerisinde belli belirsiz ışıltılar olmasına rağmen uyguladığınızda ne mat ne de ışıltılı durmuyor. Bu nedenle günlük olarak da çok severek kullanıyorum. Özellikle "cut crease" dediğimiz göz makyajlarına çok yakıştırıyorum. 
12 gr'lık bu farın fiyatı 24.90TL'ydi ancak ben internet sitesinden indirimde 5 TL'ye aldım.
Hala bulabilir misiniz bilmiyorum ancak mağazalarda denk gelirseniz incelemenizi tavsiye ederim.

Instagram  ||  Twitter  ||  Facebook  ||  Facebook Page  ||  Pinterest  ||  Youtube  ||  Google+

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bunlara da bir bakın :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...