_________________________________________________________________________________________________________________________

__________________________________________________________________________________________________________________________

30 Ekim 2013 Çarşamba

The Balm Mary-Lou Manizer || Aydınlatıcı İncelemesi



Yaklaşık 7-8 aydır Balm Jovi paletindeki aydınlatıcıyı çok severek kullandığım halde The Balm'ın Mary Lou aydınlatıcısını almak için neden bu kadar geciktiğimi bilmiyorum. Geçtiğimiz bayram indirimi alışverişim sırasında artık bu aydınlatıcıyı almanın zamanı geldi diye düşünerek listeme dahil ettim.



The Balm Mary Lou Manizer; çoğunuzun bildiği, severek ve beğenerek kullandığı bir aydınlatıcı olmasına rağmen yine de yazısını bloguma eklemek istedim ve bunu daha fazla geciktiremezdim.




Eğer bir aydınlatıcı arayışı içerisindeyseniz kesinlikle ilk bakmanız gereken ürün budur. Oldukça uygun fiyatı, kalıcılığı ve mükemmel pigmentasyonu ile her makyaj koleksiyonunda bulunması gereken bir ürün olduğunu düşünüyorum. En azından denenmesi - incelenmesi gereken bir ürün.




Şampanya rengi bir aydınlatıcı olduğundan dolayı elmacık kemiklerime, kaş altıma, burnumun üst kısmına, göz pınarlarıma ve dudak üstüme yani yüzümde aydınlatıcı uygulanabilecek her noktaya az bir miktarda uygulayabiliyorum. Ancak ürün aşırı derecede pigmentli olduğundan dolayı disko topuna dönmemek için çok dikkatli olmak gerekiyor. Böyle ürünlerde azar azar uygulamak en iyisi.




Gratis'te 40 TL'ye satılan bu ürünü indirim zamanında 20 TL'ye bulma şansınız var.
Eğer hala satın almadıysanız ve denemediyseniz mutlaka gidip bir incelemenizi tavsiye ediyorum. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bunlara da bir bakın :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...