_________________________________________________________________________________________________________________________

__________________________________________________________________________________________________________________________

31 Temmuz 2013 Çarşamba

Blog Alışverişim


Bu benim 2. blog alışverişim oluyor. 
İlki sevgili Burcu'nun (Kontesce) blogundan aldığım ojeler olmuştu.
Yazıcı için tık tık
Aslında blog satışına biraz mesafeliyim ama neyse..
Bu sefer ki alışverişim adaşım olan birinden :)
Styleglaze blogunun sahibesinin bir de blog satışı için açmış olduğu Styleglazeshop blogu var.
Burada satışa çıkarmış olduğu ürünleri paylaşmış.
Kimisi hiç kullanılmamış kimisi çok az kullanılmış ürünler bulunuyor.
Ben de Stila paletini görünce denemek istedim.
Bir de yanına Rimmel London'ın şu sıra çok meşhur olan Lash Accelerator Endless maskarasını ekledim.
Zaten denemek istiyordum.
Stila paleti 1 ya da 2 kere kullanılmış çok iyi durumda.
Maskara ise kullanılmamış.


Gördüğünüz gibi palette 3 adet far ve 1 adet allık bulunuyor.


(Sol üst köşedeki allık)
Boyutları oldukça büyük ve rahatlıkla kullanabileceğim renkler.
Fotoğraftan da anlaşıldığı gibi gayet iyi durumda.


Hiç hasar görmeden şirin bir not ile elime ulaştı :)
Ayrıca çok ilgili biri olduğunu da söylemeden edemeyeceğim.


Bir de paketimden testerlar ve essence ruj çıktı.
Kendisine buradan hem ilgilisi hemde bu minik hediyeler için bir kez daha teşekkür ediyorum.

2 yorum:

  1. Aaa cnm postunu şimdi gördüm, çok tatlısın! beğenmene çok sevindim, güzel günlerde kullan:) tanıştığımıza çok sevindim!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Asıl ben teşekkür ederim :) Ben de tanıştığımıza çok sevindim :)

      Sil

Bunlara da bir bakın :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...