_________________________________________________________________________________________________________________________
__________________________________________________________________________________________________________________________

28 Ocak 2013 Pazartesi

Tozlu Giyim Hakkında ve Alışveriş




Tozlu Giyim  hakkında çok fazla soru alıyorum. 
Bu konuda aklınızdaki soru işaretlerini gidermek için elimden geleni yapacağım..
Öncelikle belirtmek isterim ki bu site ile ilgili hiçbir bağlantım yoktur, yazacaklarım tamamen şahsi görüşüm..!

 KAPIDA ÖDEME ,HAVALE ve KREDİ KARTINA TAKSİT gibi tüm ödeme seçeneklerinden faydalanabileceğiniz bir alışveriş sitesi..
Gönderim yaptıkları şehir Samsun ( Tekkeköy )
Yani siparişinizin kargoya verildikten sonra kaç günde elinize ulaşacağı Samsun'a olan uzaklığınıza bağlı :)
Sipariş verdikten sonra (mesai saatleri içerisinde) siparişiniz onaylanıyor ve size mail geliyor..
Sonrasında "Tedarik Ediliyor.." durumunda en fazla 7 iş günü beklemeniz normal..
Çok büyük bir kuruluş olduğu söylenemez..
Bu nedenle siparişlerin tedarik edilmesi biraz uzun sürüyor..
Eğer sipariş ettiğiniz herhangi bir ürün ellerinde yoksa, tedarik edemiyorlarsa sizi arıyorlar..
Bu siparişimi 21 Ocak 2013 Pazartesi günü verdim.
25 Ocak 2013 Cuma günü akşam 23:30 civarı arayarak sipariş ettiğim ürünlerden birinin ellerinde olmadığını diğer ürünlerin gönderimini yapabileceklerini söylediler..
Bunun için sizden onay alıyorlar..
Yani eksik sipariş göndermeden önce "diğer siparişlerinizi istiyor musunuz, iptal edelim mi?" diye soruyorlar..
Bence bu iyi bir şey.. 
Üstelik o saatte aranmam gösteriyor ki geç saatlere kadar çalışıyorlar..
Siparişiniz onaylandıktan sonra kargoya verildiği gün size bir mail daha geliyor..
Bununla da kalmıyor kargo şubeden çıktığı anda yani araca yüklendiğinde telefonunuza bir mesaj geliyor..
"xxxxxx takip numaraları siparişiniz xxxx tarihinde xxxx şubesinden teslim edilecektir.."
En geç mesajda belirtilen gün kargonuz elinize ulaşmış oluyor..
Sürat Kargo ile gönderim yapıyorlar..
Bugüne kadar hiçbir sorunlu ürün gelmedi..
Siteye giriş yaptığımda Destek bölümünde bulunan İletişim Formu'nu dolduruyorum herhangi bir sorum olduğunda.. 
1 gün içerisinde geri dönüş yapıyorlar..
Onunla uğraşmak istemezseniz de kolayca telefonla ulaşabilirsiniz..
Benim için sitenin tek kötü yanı tedarik süresinin uzunluğu..
Ancak zaten bunu bilerek sipariş verdiğim için çok dert etmiyorum..

Sanırım site ile ilgili söyleyeceklerim bu kadar..
Başka sormak istediğiniz bir şey varsa cevaplarım :)



Gelelim siparişlere :)
NOT : Kardeşimin de siparişleri vardı ve onlar çıkarıldı..




Bu sefer kutuyu açtığımda karşıma böyle kırmızı bir poşet çıktı..  :)
Siparişlerim beklediğim gibi olduğu halde buna bir anlam vermedim :)




İçinde böyle tatlı bir t-shirt vardı :)
Eksik sipariş yolladıkları için mi yoksa daha önce de sık sık alışveriş yaptığım için mi bilmem ama böyle cici bir hediye yollamışlar :)
Çok beğendim :)
Ayrıca yollanan her ne olursa olsun her insan hediye almayı seviyor sanırım :)


 

Benim siparişim bu kazak oldu :)



Üsteki fotoğraflarda rengi net olarak belli değil ama bu fotoğrafta anlaşılıyor sanırım..
Aslında sitede gördüğüm renkten daha koyu ama yinede hoş duruyor :)



İndirimli olarak 12.90 Tl'ye aldım..



Sitedeki görsel...



Bu güzel mavi kazak ise eksik siparişim :/


30 yorum:

  1. Yanıtlar
    1. sorun yaşayacağını sanmıyorum, öyle olsa önermem siteyi :)

      Sil
    2. normal fiyattan pahalı satıyolar

      Sil
    3. genel olarak indirimin bölümündeki ürünlerden alışveriş yapıyorum.. hemen hemen her ürün 1 hafta içinde indirime giriyor.. bu nedenle arada pek fark olmuyor sanırım :)

      Sil
  2. bu aralar çok duyuyorum tozlu giyimi.Ama henüz alışveriş kısmet olmadı :)
    bu arada tatlım, Seni blogumda mimledim.Mim kabul ediyo musun bilmiyorum, o yüzden mahzur gör.
    http://biryumakhobi.blogspot.com/2013/02/ilk-mimim.html
    Sevgilerimmlee.. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bende birkaç kere alışveriş yaptım, güzel bir site :)
      evet mim yapıyorum.. hemen bloguna geliyorum :)

      Sil
    2. Gerçekten tozlu giyim güzel bir site. Ücretleri de o kadar pahalı değil. Pembe kazak çok hoşuma gitmişti ancak bir türlü kredi kartını okutup alamamıştım :)

      Sil
    3. ben genelde kapıda ödeme yöntemini kullanıyorum bu tarz sitelerde :)

      Sil
    4. kargo bedeli ne kadar acaba

      Sil
  3. Tozlu giyim daha önce duymadım aslında. Web sitesinin ismi nedir veya ben mi göremedim acaba. Bu arada memnun olduğun yeri paylaştığın için de teşekkür ederim.erkek ayakkabı | bayan ayakkabı | babet modelleri

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tozlu giyim adında bir internet siteleri var (http://www.tozlugiyim.com.tr/)
      Son zamanlarda bazı kanallarda reklamlarını görmeye başladım. Ancak çok bilinmediği doğru.

      Sil
  4. tozlu giyimden alışveriş yapmak gibi bir hata yapmayın. öncelikle sipariş verdiğim ürün geç geldi 20 gün sonunda gelen ürün eksik çıktı. şimdi de değişim yapamayacaklarını söylüyorlar. ürünü geri gönderdim yerine yenisini yollamıyorlar parayı hesaba yüklediklerini söylediler ama ürün stoklarda kalmadığını söylüyorlar. anlayacağınız mağdur kalmamak için alışveriş yapmayın.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. gerçekten çok şaşırdım :S defalarca kez alışveriş yaptığım bir site. evet, gönderimleri çok geç oluyor ancak bu sitede belirtilen bir şey. bunu bilerek alışveriş yaptım her defasında. ben bu güne kadar sorun yaşamadım ama elbette ki sorun yaşanmayacağı anlamına gelmiyor bu. hem şaşırdım hemde çok üzüldüm.

      Sil
  5. tozlu dan bendee bi kaçç defa spariş verdim soruzssuz sekilde geldi.ama tozlunun ürünleri pek kaliteli değill fiyat uygun ama... şimdilerde tavsiye üzerine bende o bulalgiy.com alışveriş yaptım çok memnunum ürünleri çok kaliteli ama fazla çeşit yookkk ikincı sparişimnde hediye de gönderdiler güzel süpriz olmuştu. tavsiye ederimm..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet ürünlerinin pek kaliteli olmadığı doğru.. ama ürün çeşitliliği için tercih edilebilir bir site. bahsettiğiniz siteye de bakacağım en kısa sürede, teşekkürler :)

      Sil
  6. hem fiyatı uygun diyorsun hemde kalitesiz diyorsun ? ne kadar para verdin de ne bekliyosun :D

    YanıtlaSil
  7. Ben de Tozlu giyimden sipariş vermek gibi hata yapanlardanım. Siteden ilk sipariş verdiğimde hiç bir sorun çıkmadı ve daha o zamanlar yeni yeni internet sitesi üzerinden satış yapıyorlardı. Ancak 2. siparişimde ürünlerden birinin elinde olmadığını ve kartıma iade edileceğini söylediler ben geri kalanları gönderin dedim. Kargom geldiğinde ise şok geçirdim. Resimde görünenlerden farklı ve kalitesiz adi pazar malları göndermişler. Kargoyu olduğu gibi iade ettim. 2. ay gibi bir beklemenin sonunda bir şikayet sitesine yazı yazınca hemen geri dönüş yaptılar. Şikayetinizi yayından kaldırırsanız iadeniz gerçekleşek diye. Şikayeti kaldırdım evet iadem gerçekleşti ama o tedarik edemedikleri ürünü faturaya yansıtmadıkları için sadece fatura tutarını iade ettiler. Geri kalan 35 tl nin üstüne yattı tozlu giyim. Bir daha mı asla alışveriş yapmam.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu tür yorumlar alınca şaşırıyorum gerçekten. Ben bir süredir alışveriş yapmıyorum ama çok yakın bir arkadaşım hala, üstelik yüklü miktarlarda alışveriş yapıyor ve bugüne kadar ikimiz de hiçbir sorun yaşamadık.

      Sil
  8. Bana ne mail nede msj geldi kargoya verildigine dair..ama siteye girip baktim siparislerim kisminda kargoya verildi yaziyo

    YanıtlaSil
  9. Kusura bakmayin rahatsiz ediyorum ben 14 aralikta sipariş verdim siparsniz tamamlandi dedi ve siparis numarasi verdi ama hala kargo gelmedi msj falanda gelmedi hic yardmci olablr msnz ?

    YanıtlaSil
  10. Kusura bakmayın rahatsız ediyorum tozludan alisvers yaptim sparsiniz kbul edildi dedi ve siparis kodu verdi 14 aralik gnu vermstm sparsi hala gelmedi en gec 7 is gunu icnde gelr yaziyordu msj falanda hc gelmedi urunum kargoya verldimi onuda blmiyorum bi yardmci olursaniz sevinirim ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Öncelikle markanın farklı şehirlerde şubeleri olmakla birlikte genel merkezi İzmir'de bulunuyor. Sipariş verilen ürünlerin geneli İzmir şubesinden yollanıyor. Sitenin tedarik ve gönderim süresi 7 iş günü, evet. Kargoya verildiğinde size gelen kargo takip numarası ile Sürat Kargo'dan siparişinizin durumunu öğrenebilirsiniz. Hangi şehirde olduğunuzu bilmediğim için elinize ulaşacak tahmini günü belirlemem zor. Ancak bir sorun olduğunu düşünüyorsanız Sürat Kargo'yla ya da sitede bulunan Destek bölümüyle irtibata geçebilirsiniz.
      Destek Bölümü : https://www.tozlugiyim.com.tr/destek.asp?i=destek

      Sil
  11. Hiçbirşey almayın ben aldım pişman oldum istediğim ürünlerin tam tersi gönderilmiş ilk defa gördüğüm o kadar kötü o kadar berbat elbiseler gönderilmiş ki yemin ederim dilenciye versem almazlar kargolarını arıyorum ilgilenmiyorlar tozlu giyimi arıyorum telefonu kimseye bağlamıyorlar hiç almayın derim

    YanıtlaSil
  12. bende kız arkadaşıma elbise aldım 17 martta ve 1 nisana kadar elimde olması gerek kuzeninin düğününde giyeceği icin o tarihten sonra gelirse anlamı kalmayacak :(... 7 iş gününde tedark edilirse sizce mersine ne kadar zamanda ulaşır lütfen yardmcı olurmusunuz...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tahminen 24-25 mart gibi yola çıksa 27-28 martta ulaşır.

      Sil
  13. arkadaşlar size katılmıyorum yaptığınız kötü yorumlarada şaşırıyorum sadece 15 tl lik iki elbise sipariş ettim elime biraz uzun zaman sonra ulaştı ama harika ürünler. yani sadece geç geliyor onuda artık bilerek erken sipariş verin özel bir gününüz varsa.

    YanıtlaSil
  14. İyi günler bende sipariş verdim kargoya verildi diyor fakat kargo takip numarasını girdiğimde katrgoyla ilgili bir bilgi yok nedeni ne olabilir?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. şuan kargo bedeli değişmiş sanırım, emin değilim. uzun süredir siteden sipariş vermiyorum.

      Sil
  15. canım bende dün sipariş verdim. ilk defa bu siteden alişveriş yapıyorum. hesabımda tedarik ediliyor yazıyor. ürünüm ellerine kalmamiş olabilir mi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ellerinde kalmadığı zaman mutlaka haber veriyorlar zaten. Ancak tedarik ediliyor yazması ellerinde kalmadığı anlamına gelmiyor; depoları ve bu sipariş alınan merkezleri aynı binada değil.

      Sil

Bunlara da bir bakın :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...