_________________________________________________________________________________________________________________________

__________________________________________________________________________________________________________________________

27 Kasım 2012 Salı

Flormar Duo 2x Chrome Nail Enamel DC05



Evettt, bu seriyi çok çok çok  merak ediyordum ve CAPACTİY'deki Flormar standından bulduğumu söylemiştim. (tık)





Bendeki en çok merak ettiğim DC05





Ojenin yapısı oldukça yoğun..
Tek katın bile yeterli olabileceğini düşünüyorum.
Ancak ben -alışkanlık- 2 kat sürdüm..
Kuruması maalesef biraz uzun sürüyor..
Çıkartmak biraz zorladı ve o nedenle folyo yöntemi (tık) ile çıkartmak zorunda kaldım..





Oje ışığa göre farklı tonlarda gözüküyor ve içinde küçük parıltılar var..
Yeşil ve altın sarısı ağırlıklı bir oje..
Kalıcılığını başarılı buldum, öyle hemen tırnak uçlarında soyulmalar falan yaşamadım.
Kendisiyle çok iyi anlaşıyoruz :))


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bunlara da bir bakın :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...