_________________________________________________________________________________________________________________________

__________________________________________________________________________________________________________________________

17 Ağustos 2012 Cuma

Striping Tape Line Manikür

Evet, 10 gün önce elime ulaşan ve size bahsettiğim nail art ürünlerini denemeye başladım :)


İlk denediğim ürün sarı renkte olan striping tape line - şerit tırnak bandı..




Siyah flormar oje üzerine denemeyi tercih ettim..
İlk deneme için oldukça başarılı olduğumu düşünüyorum :)
Bandı yapıştırırken biraz zorlandığımı itiraf etmeliyim yani tek elimle düz bir şekilde yapıştırmak bir hayli zor oldu benim için. Zaten pek düz olduğu da söylenemez :D
Üzerine parlatıcı sürmedim ancak parlatıcı kullanarak bantların kalkma / çıkça / düşme ihtimaline karşı önlem alınabilir :D


İşte sonuç :




Evet, çarpık parmaklarımda yamuk bantlar biraz enteresan durdu ama yinede sonucu sevdim ben :)
Birkaç deneme sonrasında elimin alışacağını düşünüyorum.
En kısa zamanda farklı manikürler de deneyeceğim :)

4 yorum:

  1. Çok beğendim^^ benim gibi nail art'a üşenenler için daha pratik hem:) nerden bulunur bu güzellik acaba:)) ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler :)
      şu postumda bahsetmiştim : http://mmerwe.blogspot.com/2012/08/kargoo.html
      şu siteden : http://www.tirnakcenter.com/index.php
      kapıda ödemeli olarak aldım :)

      Sil
  2. Bence gayet kibar olmuş.Başarılı yani.Beklerim.

    http://dorelame.blogspot.com/

    YanıtlaSil

Bunlara da bir bakın :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...